Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Management assistent WZC Sint-Maria


Functie

Elke dag is anders! Jij houdt dus van afwisseling en uitdaging in je job. Als rechterhand van de buurtzorgmanager, werk je op verschillende locaties in de zorgzame buurt (dienstencentrum Cadix, dienstencentrum De Meersenier, dienstencentrum De Oever en woonzorgcentrum De Gulden Lelie).

Je bent voor heel wat verschillende administratieve taken verantwoordelijk. Je ondersteunt de buurtzorgmanager en verantwoordelijken in de zorgzame buurt met operationele taken op gebied van kwaliteit, planning, vrijwilligerswerking, …

Je bent heel proactief , hebt oog voor detail en vernieuwing. Je bent niet de typische uitvoerende management assistent, maar je bent iemand die graag initiatief neemt en die de kans grijpt om bij te dragen tot een organisatie die houdt van vernieuwing, verbetering en efficiëntie. Je hebt een kritische blik en stuurt bij waar nodig.

Je houdt van zelfstandig werken en stelt je flexibel op naar taken en werkuren. Je hebt een flexibel uurrooster afhankelijk van de behoeften van de zorgzame buurt. De standaard uren zijn van 9 uur tot 17 uur.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs. Liefst in een administratieve richting.
  • Je kan zeer goed werken met MS Office. Je zal namelijk ook verantwoordelijk zijn voor het ontwerpen van de brochures.
  • Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands .
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren

Aanbod

  • Een stabiele werkgever. Zorgbedrijf Antwerpen is de grootste zorgspeler in Antwerpen.
  • Je contract: een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een flexibel werkrooster: Werkuren zijn bespreekbaar in onderling akkoord
  • Het loon : een brutoloon tussen 2716 euro en 4577 euro per maand, afhankelijk van je werkervaring. Relevante werkervaring komt in aanmerking voor jouw anciënniteit;
  • Een pakket van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering vanaf werkdag 1, een fietsvergoeding, een bedrijfsfiets of een terugbetaling van 80% van je kosten voor het openbaar vervoer en een smartphone met gsm-abonnement.
  • Een warm welkom : je krijgt letterlijk een welkomstpakket. Tijdens maximum drie introductiedagen maak je uitgebreid kennis met ons bedrijf en krijg je alle nodige informatie om je job als management assistent ten volle uit te oefenen.
  • Afwisseling en uitdaging. Of was het uitdaging en afwisseling? Je mag gerust zijn: Geen enkele dag is hetzelfde. Je werkt samen met veel verschillende mensen en je krijgt een gevarieerd takenpakket.
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Je kan bij ons heel wat interne en externe opleidingen volgen om persoonlijk en professioneel te groeien. Sterker nog we zullen je stimuleren om opleidingen te volgen.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling zodat jij op tijd kan ontspannen! Werken en leven in balans, dat vinden we zeer belangrijk. Daarom 4 extra dagen verlof en veel acties vanuit onze afdeling Welzijn.

Solliciteren

Liesbeth Van Dyck
0487 69 95 13
liesbeth.vandyck@zorgbedrijf.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht